do you think there's hope for me?

jag är såhääär trött.
satt uppe och skrev klart mitt PM tills fyra inatt. det kändes nyss som vi lämnade in den hemska hemtentan (drygt en vecka sen). har ingen riktig lust att ta tag i nåt men jag är ju tvungen. och lämnar man inte in PM:et i tid i samband med seminariet har man en vecka på sig att lämna in och då ska man skriva ett mycket längre PM. så det vill man ju helst undvika. så med lite drygt tre timmars sömn befann jag mig vid seminariet och babblade om mitt PM och lite annat som dök upp.. och det gick bra. hoppas nu bara att det jag skrev blev lika bra..

sen åt vi lunch och gick en lite promenad i vasastan innan det var föreläsningsdags. miljöpolitik och miljöproblem ur ett genusperspektiv.. hm. vi har lärt oss att männen är skyldiga till miljöproblemen. haha (kanske inte riktigt så, men nåt åt det hållet). nu har jag kollat på bonde söker fru och det kan vara en av veckans höjdpunkter! mycket underhållande. skönt att få släppa all statsvetenskap ur huvudet ibland..

i veckan och helgen händer nog inte mycket kul. plugg såklart (ett seminarium+PM i veckan) sen på fredag ska vi nog ha en liten middag för elin som fyller hela 23 år på måndag! annars blir det slappt.. skönt!




i söndags var jag och njöt av solen (och förfrös vissa kroppsdelar) vid änggårdsbergen. det var så fint!

image154



do you think there is hope for me?
the slightest little hope for me?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heey tjejen! Hur e läget? Hoppas allt e bra iaf! =0)
Hihi vilket mysigt kort och vad mycket du har att göra du e la för bra! Puss!

2007-11-16 @ 12:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0