det är lätt att tänka bakåt när förvirringen tar fart

jag är nyduschad och sådär söndagsmysig! kollar på en lättsmält film på femman som hittils faktiskt är rätt okej. får mig dock att tänka lite på min och min mammas relation.

tomas min kära tränare ringde nyss. trevligt. han försöker få med mig på 25manna i oktober. vore grymt kul men det är i stockholm och det ligger alldels för långt från göteborg plus att jag inte har orienterat sen o-ringen OCH att jag antagligen kommer ha massa att plugga. så jag är väldigt tveksam.

träffade jenny, karolina, andrea och elin för en fika i haga förut. det var mysigt och väldigt skönt att bara sitta och ta det lugnt såhär sista dagen innan allt drar igång igen.


imorn börjar skolan. 10.00.. ska träffa de andra utanför tio i så vi kan gå tillsammans in. haha :)

jag gör framsteg med gitarren förresten! kan t o m byta ackord medan jag spelar!


nej, nu ger filmen mig dålit samvete så jag ska nog ringa min lilla kära mamma! imorn är jag en skolgående kvinna igen och mitt oändliga och underbara sommarlov är slut..

(elin, jag, erik och ylva under way out west)
image103


du var sjutton, jag var sexton och jag skolkade från allt,
ja ville bara vara med dig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0