give me back my point of view

jag lyssnar på speakerljudet från lång-sm kvalet nu. så mysigt. jag blir verkligen varm i hela kroppen.. per forsbergs röst frambringar så mycket minnen. alla o-ringen, 25manna.. j-cuper, och SM. trist att inte springa i år. men ett SM i klassen D21 är liksom heelt avlägset. förra året i D20 var det ju rätt roligt. får nöja mig med att heja på mina vänner och låtsas att jag är där. än så länge har bara D21 och H21 startat.. där har jag inte så många klubbkompisar att heja på.. men helena finns ju, och hon brukar springa bra på långdistans! skulle vilja vara på plats och heja men nästa helg så ska jag dit och kolla på stafetten. det får bara inte missas. har ju inte träffat alla orienterare sen o-ringen heller.. illa! får klara mig med att lyssna efter och hålla tummarna för mina favoriter; rebecka, lilian, sara, oskar, johan, isak.. casper och de andra killarna i ifk lidingö osv.. och lina strand är min favorit i D20! heja!

ojoj. nu stämplade min klubbkompis tomas hallmén in som tvåa vid en radiokontroll i H21 heat B. hade glömt bort att han var med.. och casper som trea i H21, heat C.. bra jobbat! det är spännande nu och då är det bara kval idag, annat blir det när det är dags för finalerna imorn.


fan vad jag saknar orienteringen!



tv-inspelningen var grym! hur kul som helst. så snälla och trevliga skådespelare och regissörer. jag hoppas jag får komma tillbaka, chansen finns!

nu ska jag äta lite frukost och sen springa en sväng. ikväll blir det kanske lite kalas. karolina, maja och ellen har fest. och imorn blir det plugg till seminariet på måndag.. blä.



det är för stort för mig


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vad du är söt Liza! :D Tack för att du tror på mig, det värmer! :) Nu ska jag äta glass och ladda för imorgon! Hihi. Hoppas allt är bra med dig! Puss och ha det så kul på festen ikväll!

2007-09-15 @ 18:48:32
URL: http://ifitsallieverdo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0