jag önskar att tiden hade stannat då,

har nyss varit ute och promenerat lite. imorn blir det nog träning.. anser mig nästintill förkylningsfri nu!
annars har det varit en rätt meningslös lördag. jag har t o m kollat på landet runt.. nu har jag sett babylonsjukan också. bra film det där. men den var lite för mycket sommar-i-stockholm-grejen.. jag började längta.

sen har jag ju spelat gitarr också. ja, det går ju framåt men mitt tålamod är nog inte gjort för att spela gitarr.. haha. hursomhelst är den väldigt vacker att se på. och en dag kommer jag kunna spela håkan och winnerbäck låtar helt utan problem..

på måndag börjar skolan igen. det ska bli roligt men en helt sjukt jobbig termin. men jag är ju intresserad av det jag läser om och det är roligt att lära sig saker och bli smart. det är underbart när man får en sån aha-känsla och allt bara faller på plats.. får hoppas på måna sådana i höst!


för trött för att dölja,
det måste vara uppenbart


nu är det bäst jag avslutar det här inlägget för annars kommer det komma en massa text som är way to deep för att vara här. men som vanligt så snurrar tankarna..


och jag vet att det bara kommer leda till nåt ont..



skansen kronan en kväll i april,
image102


don't push it
we both now,
i'm falling every time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0