jag tror jag ska kasta mig igenom ditt fönster, rusa rakt in i ditt liv

AAHHHHH!

en dag av aggression! eller iaf dom tre första timmarna jag varit vaken.

gick upp kvart över åtta när jag börjar nio.  är ändå på föreläsningen tio över nio men hinner inte med nån frukost. plus att jag höll på att bli påkörd av kanske fem spårvagnar på väg till skolan. sen var föreläsningen var totalt ovärd och jag var bara tjurig hela tiden! sen har dom kommit på den briljanta idén på statsvetenskapliga institutionen att vi inte ska få köpa nåt kompendium där alla artiklar och dylikt som vi ska läsa (förutom alla artontusen böcker) finns med så ska vi leta på dom själva och skriva ut vilket nu har resulterat i att jag, linn, karolina, erika och amanda står vid datorerna på biblioteket och är arga. vissa artiklar hittar vi inte, andra går inte att skriva ut och datorerna är allmänt dumma i huvudet! karolina så precis kuk lite för högt och amanda missar sin tvätt-tid och fäller bitska kommentarer. jag är bara bitsk i min tysthet just nu, haha.

men om en dryg halvtimma ska vi iaf träffa jenny utanför handels och sen gå och äta lunch på uppåt framåt där man betalar så mycket man vill för lunchen och pengarna går till hemlösa. värsta bra grejen!

ikväll spelar kusowsky på pustervik. bra, bra, bra! och jag ska få höra min låttext spelas! läskigt nästan ju.


aja, in och läsa några rader ur den otroligt spännande arikeln "Constitutional designe: Proposals versus preocesses". nån som vill byta? just nu hatar jag statsvetenskap b!



ge mig nåt som tar mig någonstans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0