det är sättet du rör dig på,

var ett tag sen jag var här och skrev nu.. men nu blir det ändring på det!

sitter hemma i min säng och slökollar på dålig tv på femman. tänkte sova en liten stund faktiskt.. idag var det upp rätt tidigt o sen äta en good frukost (med rester från middagen igår som var ÄNNU godare!). sen tog jag spårvagnen till kviberg och mötte upp erika, karro, linn och jenny. kviberg ligger en bit utanför stan och där är det en stor marknad varje lördag. där kan man fynda det mesta för typ inga pengar alls. sen gick jag och linn lite på stan innan vi åkte hemmåt.

hm.. vad har hänt annars i veckan? jag har skrivit på mitt psykologiarbete, det går framåt, helt klart.. i lördags skrev jag tenta också. vet inte riktigt hur det gick.. hoppas på det bästa. sen när jag hade skrivit klart tentan anslöt jag till kören eftersom vi skulle sjunga på ekonomernas diplomering. det gick toppenbra och vi fick massa beröm och bra respons efteråt. kul! konserten närmar sig, jag längtar! mamma kommer ner den hegen, längtar minst lika mycket till det! hon är så go min mamma! 

sen har det ju varit en helt otroligt fint väder! har blivit många soliga stunder vid kanalen vid rosenlund, vid näckrosdammen och här utanför huset. så himla härligt! sen var jag på provfilmning i tisdags. det var roligt, lite nervöst men väldigt spännnade!

snart är det valborg och då vet jag inte riktigt vad som händer, förutom att vi ska sjunga på trädgårdsföreningen. sen på torsdagen spelar vapnet och kusowsky på pustervik och på fredag drar jag till malmö och eva-liisa! ska bi jättekul och träffa henne! helene ska också ner den helgen så det blir perfekt! massa mys!



nej, nu ska jag dricka en kopp te och läsa lite i min bok.. har en liten känsla av att jag kommer somna inom 10min..




jag har slitit ut så många skor
i en stad där ingen längre bor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0