stockholm-göteborg och tillbaka igen,

en nystädad lägenhet är fint!

det har varit ett en massa resande fram och tillbaka genom sverige denna sommar och stockholm förra veckan var också fint! levde lyxliv (eller vad man kan kalla det) i ett dygn och sen for jag hem igen. grymt bra dygn måste jag säga. åkte 1a klass på tåget ner på onsdagen, träffade fina människor, åt glass i solen vid dramaten, mötte upp lasse vid medborgarplatsen på kvällen. sen drog vi till nån gratis/kändis-fest på café opera dit han var inbjuden och där var allt lyx och gratis med röd matta och kändisfotografer och grejer. lite som att kliva in i en hänt extra-tidning. jag kände mig inte riktigt hemma i den miljön (och tur är väl det..) men det var roligt ändå. mycket b-kändisar och andra kända. det var roligt att titta på folk och dricka gratis drinkar! sen gick vi hem genom gamla stan på natten och åkte hem och sov. en trevlig frukost på en uteplats i solen och sen gick mitt tåg tillbaka tillbaka till göteborg vid lunch på torsdagen. ett kort, snabbt och lite lyxigt dygn var över! på fredag var jag tillbaka i fiskdisken och det är egentligen inte helt fel det heller. ombyte förnöjer och snart är sommaren och jobbet slut och det är back to school som gäller..



annars jobbar jag mycket denna vecka. plus att jag ska jobba på way out west. jag tror jag ska bygga scener och sånt. ska dit kl 16 idag. jag är nästan helt hundra på att scenbygge inte kommer vara min starka sida men vadå. jag får gå på festivalen helt gratis sen så det är det lätt värt. det ska bli riktigt riktigt roligt att få se broder daniels sista spelning!

i lördags kväll var det lite kalas uppe på takterassen i gårda! det var väldigt trevligt.. sen drog vi ut på stan en sväng och hamnade på neferiti. kul kväll med mina bästa tjejer!





how is your heart doing?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0