att äta ostron på arbetstid

ja. det gjorde minna idag. 



jag tycker mest det är som en slemklump. men jag har sålt många många ostron idag. och massvis med humrar till alla nyårsfirare. det är kul att jobba med mat. särskilt fin och god mat. även om jag är rätt förkyld och inte helt på topp har det funkat bra att jobba mina åtta timmar idag.

imorn blir det dock bara fyra timmar. sen ska nyår firas!

förresten så snöade det lite igår. och imorse när jag skulle till jobbet kunde man urskilja lite snö - i göteborg! fatta. det händer inte ofta!

puss!

Kommentarer
Postat av: Kingen

Sa jag gott nytt år till dig idag???

Kommer inte ihåg....... men i alla fall......

GOTT NYTT ÅR!!!

Hoppas maten blir bra....

Ses nästa år......

2008-12-31 @ 15:39:39
URL: http://kingenfrannorrland.webblogg.se/
Postat av: Kingen

Sa jag gott nytt år till dig idag???

Kommer inte ihåg....... men i alla fall......

GOTT NYTT ÅR!!!

Hoppas maten blir bra....

Ses nästa år......

2008-12-31 @ 15:40:26
URL: http://kingenfrannorrland.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0