helgen som blev lång!

snabb måndagsmorgonsuppdatering.

helgen har varit fin. och den blev rätt lång. jag har hunnit med bland annat:
- fyra timmars jobb i fredags. kul var det!
- mysig fredagskväll med goood mat
- lyckat uppträdande med kören på ekonomernas diplomering
- trevlig kväll hos lina i härlanda. ovanlig blandning av folk, helt klart
- lyckad avslutning på kvällen då jag fick se på när hanna åt sin första kebab!
- söndagsmys på stan med jossan som var här i helgen
- varm choklad och lussebulle utomhus i haga
- storhandling på ica maxi
- matlagning vilket resulterade i sex stycken matlådor!




känner mig mycket nöjd med helgen! nu väntar en ny skolvecka. 


och nu ska jag dricka mitt japanska körsbärste. godaste någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0