när man VERKLIGEN borde göra nåt annat..

så hamnar man här..

gud så svårt det var med motivationen en lördagskväll. jag borde VERKLIGEN skriva hemtenta. den ska skickas in imorn och jag kommer ha panik imorn hursom. men att mildra den lite är ju en bra idé. det är den sista hemtentan i min extrakurs i massmediakunskap som ska skrivas. får jag vg på den här får jag vg i kursen. och det vill jag ju. annars har jag ju fått vg på de andra hemtentorna i onödan. typ.

och sjuk har jag inte blivit än heller. tur det. men man ska inte ropa hej förens man är över bäcken (eller vad det är ordspråket säger). det bästa som har hänt idag var i alla fall när jag ägnade hela min förmiddag (10-15) till att kolla på skidor. först längdskidor och sen skidskytte. underbart!

jag tänker att det går bättre om jag dricker mycket kaffe och lyssnar på julmusik när jag skriver. vet i tusan alltså.

här är låten jag berättade om igår. den gör mig så glad så glad. och frambringar många minnen.



nästa gång jag lägger upp en video ska det vara med en annan artist. jag lovar. 


nej åter till tentan. suck. 
hoppas alla andra har en mycket roligare lördagskväll. det krävs inte så mycket för att ha det.

Kommentarer
Postat av: amanda

fan vad stört! jag hade den där låten och youtubevideon i mitt inlägg igårkväll också!! vi måste vara telepatiskt sammanbundna, du och jag :)

2008-12-07 @ 11:52:15
URL: http://amandahildur.blogg.se/
Postat av: Minna

Du är en fantastisk kvinna!

2008-12-08 @ 22:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0