,cause only then my sight gets clear

lasse lindh - jag klarar mig aldrig ensam
, en låt som beskriver väldigt mycket just nu.



image175


idag har det varit skidor på tv enda sen kl 10, sånt gillar jag! tyvär går det inte så bra för svenskarna. men men. kul och mysigt ändå! och vet ni? det snöade här nån timma på förmiddagen.. andra gången den här vintern tror jag. såklart ligger ingen snö kvar på marken, det gör den aldrig i göteborg.

igår däremot var det vår! satt i solen nere vid vallgraven och drack kaffe i solskenet med erika, karolina och co. mysigt. jag hade på mig vita tygskor, tights och en varm tröja, scarf och vårjacka. jag vägrade frysa, det var ju vår! hm, vad händer idag då? oj, typ halva dagen har redan gått.. är sugen på att hitta på nåt kul men samtidigt ingen som helst lust att byta om och ta av mig mina myskläder..

jag brände en skiva i torsdags som är sjukt fin. helt rakt igenom. kanske världens finaste låtar samlade på en och samma skiva. jag njuter. lasse lindh ska tävla i melodifestivalen ikväll.. hm, jag vet inte. han är ju så fin.. hoppas han får fortsätta vara det även efter ikväll.
igår spelade kristian i östersund tillsammans med en av mina nya idoler. moto boy. på riktigt, killen är ett geni. den röster, dom låtarna och hans utstrålning och stil gör allt oslagbart.. hoppas han kommer till göteborg och spelar snart!



nej. dags att ta tag i den här dagen på nåt sätt. ska bara lyssna klart på i'm leaving you because i don't love you - jens lekman (självklart med på skivan..)


image174




history, history repeats itself,
and it seems like this, i just never learn
your mistake was giving me your heart to break
and still I miss you so, 
i just can't let you go, i hold you not to blame,
i might as well give in


moto boy - beart heart


det är så jag säger det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, han är verkligen ett riktigt ess :) Såg du resten av de som sjöng igår? Hm, kanondåliga, eller hur? :)

2008-02-17 @ 10:42:56
URL: http://selme.blogg.se
Postat av: anna

fina bilder :)

2008-02-17 @ 12:43:19
URL: http://aaccz.blogg.se
Postat av: anna

svar: jag det är min bilder :) tack!

2008-02-17 @ 16:06:02
URL: http://aaccz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0