i live and i learn

bra saker:
- det är fredag imorn
- jag har pratat med min favorit-hanna ikväll
- i helgen är det världscup i längdskidor OCH skidskytte-vm börjar!
- ännu en vecka av miljökursen är snart genomliden
- åkte kollektivtrafik med andrea idag, trevligt
- jag och jenny satt i solen och njöd på lunchen idag. och vi såg gröna blad och massa knoppar. kan det vara påskliljor? eller krokus? mamma, vet du?
- jag tog en vädligt vårig bild på jenny i solen som nu är min bakgrund på mobilen
- jag och nina (nina ligger bakom det mesta jobb) blev godkända på vår rapport om de stackars kräftdjuren
- jag ska äta en god lunch på stan imorn
- mitt västtrafik-kort har gått ut och jag har lyckats tjuvåkt hela veckan
- jag äger numer en peruk som är rolig att leka med, se bild.
- erika var på intervju för utbytestermin i kanada/usa idag, heja erika!
- redovisade fallstudie igår. det var roligt, och inte alls nervöst
- om en månad är vi i berlin! världens bästa tjejgäng. jag, erika, elin, karro, jenny och nina
- jag överväger att läsa en liten trevlig astronomikurs i höst
- jag och elin ska på vårat affärs/jobbmöte på onsdag. hoppas morbror är snäll mot oss
- jonas gardell ska uppträda i konserthuset i mars

mindre bra saker:
- måste gå upp tidigt imorn, med tidigt menas kl 8
- hade föreläsning med samma fysiker från chalmers 9-16 idag
- jag har fortfarande inte fixat min garderobsdörr..
- jag vågade inte ha peruken på mig när jag skulle till willys. nåndag ska jag ta steget..
- jag måste köpa en kaffetermos
- min braiga bok är snart slut, måste jag börja läsa kurslitteratur kanske?
- jag hinner aldrig dricka upp mitt te på morgonen, det är inte jättegott när jag kommer hem kl 16..
- jag borde köpa nytt västtrafik-kort och betala kollektivtrafiken, miljövän som jag är..
- nästa gossip girl kommer aldrig upp på pirate bay!
- det springer runt nakenhundar i landet. dom är söta, ta in dom och värm dom ni som kan!
- vem har råd att gå på jonas gardell? han är dyr.. men ack så rolig!






you live and you learn..

Kommentarer
Postat av: amanda

fan vad snygg du är i lugg!!

2008-02-08 @ 19:13:43
URL: http://amandahildur.blogg.se
Postat av: Liza

du var jättefin i håret, du passar bra i lugg :)

2008-02-15 @ 20:42:59
URL: http://lliza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0