att döda små kräftdjur

japp. det har jag gjort idag. jag och nina var ett bra team. imorgon ska vi läsa av och se hur många små kräftdjur vi dödat med vårt tvättmedel..

annars var det en dag med föreläsning och sånt. helt okej föreläsningen. söt gubbe som pratade massa om medicin och hälsorisker i miljön. kan ju vara tråkigare..

lördagen blev lyckad. var dock hemma tidigt vilket iof resulterade i en pigg söndag! kollade ju faktiskt på lite gamla avsnitt av ett herrans liv med filip och fredrik innan jag somnade på lördagsnatten kollade på programmen med intervjuerna med göran persson, tommy körberg och ingvar oldsberg. alla mina favoritmän.. haha.

på tal om män fick vi faktiskt tre nya tillskott av det manliga könet till kören igår. myyycket bra!


här kommer ett par bilder från lördagskvällen..



1. söta andrea 2. jag 3. värden stefan och jag 4. karolina! 5. andrea.. 6. karolina 7. karolinas bror johan och jag



hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0