jag vill ha fria vägar ut

nej. nu ska jag packa ihop mina grejer och dra till erika. där blir det mys ikväll med sconesbakning och te med henne, elin och karolina. karolina kommer tillbaka till stan ikväll, underbart! träffade cajsa för en fikadejt på förmiddagen. mycket trevligt..

sen dess har jag suttit här på det minst sagt kalla biblioteket och skrivit mitt PM. ska vara klar på söndag. och nästa PM klart fredag. sen är jag nog död och begraven, eller åtminstonde sängliggande av utmattning och brist på fungerande hjärnceller nästa helg. denna helg kommer dock mest innebära plugg och skidor på tv. rätt okej det med. skidor är och kommer alltid vara favoritsporten nummer ett (efter orientering såklart.. men det gör sig inte riktigt som tv-sport, men skidor är nog det mest liknande man kan komma).

mitt humör har denna vecka varit allt annat än bra, likaså min aptit. men nu börjar det komma tillbaka.. sakta men säkert. jag tänker ju inte bli klen inte, nej inte en chans.


musiken som spelas om och om hos mig dessa dagar:
jens lekman - pocket full of money
those dancing days - hitten
lasse lindh - c'mon trough
laleh - snö
jens lekman - sweet summernight on hammerhill
jens lekman - i'm leavning you because i don't love you




nu ska jag förbi seven eleven o ta ut lite pengar, sen hemköp och köpa med marmelad och sen vidare till spårvagnen och gårda!



image157



det är så lätt att stanna kvar, så svårt att gå

Kommentarer
Postat av: malin

vi får se hur det blir! men vi blir nog kvar som tisare lite till..

2008-01-06 @ 13:01:06
URL: http://malinsand.blogg.se
Postat av: krilly

Hoppas allt är bra vännen

2008-01-07 @ 23:54:36
Postat av: Linda

Det finns flera stycken där, lr ja tre stycken iaf :) Här har du en länk: http://thepiratebay.org/tor/3968168/Gossip.Girl.S01E13.HDTV.XviD-2HD.avi
Kan bara säga att avsnittet är så bra ! ! !

2008-01-09 @ 22:10:29
URL: http://persson86.blogg.se
Postat av: Linda

Det var så lite så :) Hoppas du gillar avsnittet :) Jag gillar båda två jag, de är heta på två olika sett ;) Men i detta avsnitt var Nate hetast :)

2008-01-10 @ 10:32:37
URL: http://persson86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0