men jag drömmer mig bort till sång och musik,

ett semiarium över, det gick bra! SKÖNT!  nu är det bara ett pm och seminarium kvar. yes yes yes. miljö, utveckling och demokrati handlar det om.. blir nåt att bita i!

nu ska jag snart iväg till kristian. vet i sjutton hur detta ska gå alltså.. han har fått för sig att jag ska sjunga på hans kommande skiva. så jag ska dit nu och testa lite.. se hur våra röster passar ihop och sådär. grymt och sjunga i en studio och så. men jag har ju ingen erfarenhet av sånt. jaja. han är ju snäll och go så det blir nog roligt hursomhelst!



http://www.youtube.com/watch?v=j4L8LwkLhk8



på söndag kommer helene hit en sväng. hon ska till ögonläkaren på måndag morgon så hon ska sova här och så.. det blir mysigt!


it's what i am,
what i've been
what i become..


nehepp nu ska jag ta mig ett äpple och ladda lite!

Kommentarer
Postat av: Katta

O Va kul, jag hittade visst dig oxå.........nätet är verkligen bra. Hoppas allt är bra med dig o du , klart du klarar att sjunga i en studio!!! Lycka till!
Kram Katta

2008-01-15 @ 07:31:29
URL: http://stenefjord.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0