hello stockholm!

hoppas att ingen missat mitt föregående inlägg om peace&love som jag skrev inatt. annars ta och kolla in det här nedan så här ni nog cirka tio minuters tidsfördriv. det blev ett långt inlägg.


jag kan ha förlorat min heder,
jag kan ha förlorat allt
men när solen går upp är vi långt härifrån..



nu är jag som sagt i stockholm och solen strålar. har fördrivt dagen med att gå på stan, åkt tunnelbana, varit på söder, gått vilse i smala gränder i gamla stan, fikat, sett roliga människor och så vidare. nu ska jag ta mig till slussen och sen vidare mot nacka. ska bo hos ximel inatt. ska bli kul att träffa henne! imorn kommer jossan hit så då ska jag hänga med henne och lee. sen får vi se vad som händer.. sommar i stockholm kan aldrig bli fel!
 




nu ska jag dricka upp min apelsinjuice och ta mig ner i underjorden (tunnelbanan).


förresten, måste bjuda på lite låttips - det var ett tag sen:

kleerup feat. marit bergman - 3 a.m
veronica maggio - jajaja
håkan hellström - tro och tvivel
lykke li - hanging high
melissa horn - hanna
anna järvinen - kan du gå
veronica maggio - kan inte säga nej





vad har du gjort av dig? för dig? med dig själv?
situationen är så sjuk

Kommentarer
Postat av: johanna

stcokholm är härligt =)

2008-07-23 @ 10:42:27
URL: http://vildajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0