måndagsbarn,

jag håller på att avlida av värmen.
inne i saluhallen där jag jobbar är det över 30 grader. det är hemskt.. hoppas på lite sämre väder imorn så man slipper koka upp inne i jobbkläderna. annars har jag haft en fin ledig vecka i hallsberg med massa sol och bad vid stugan och sen är fin helg i göteborg med bad i havet och grill med fina vänner.

sen ska jag till stockholm på onsdag verkar det som. då är min förhoppning att hänga med amanda! och göra massa annat skoj! hittade en biljett med x2000 för 65kr. låter inte det lite för bra för att vara sant? jo. det gör det. måste kolla upp så det verkligen stämmer!

godnatt. imorn ringer klockan vid sex igen. åh vad härligt!


Kommentarer
Postat av: amanda

65 kronor!? det är galet!! stannar du bara en natt?

2008-07-29 @ 12:08:53
Postat av: lina

liza! 65 kronor? oj! hur gjorde du?! hoppas det blir mys!

2008-07-29 @ 15:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0