du har ett svart moln över dig,

idag vaknade jag av massa skrik från småtjejer. det var inte ett vackert uppvaknande. det är nämligen gothia cup här i göteborg i veckan. förutom att stan är full av fotbollsspelare och turister har de även bosatt sig på fotbollsplanen härutanför från kl 8 - 20 varje dag. det spelas matcher konstant och det är ju så illa att jag måste ha fönstret öppet i min lägenhet för att inte dö av värme så jag får nog stå ut med detta uppvaknade hela veckan.

kom hem från stockholm sent i söndags. har haft det helt underbart! alldeles för bra.. får skriva mer om det i nästa inlägg för nu finns inte riktigt tid till det. men jag kan säga att stockholm som vanligt tar mig med storm och får mig att glömma/vilja glömma allt runtomkring. måste ta mig dit igen snart.

igår jobbade jag en lååång och seg dag. gick upp sex och var hemma kl sju på kvällen. dessutom var jag sjukt trött hela dagen med tanke den sömn som jag gick miste om i stockholm. kunderna var övervägande turister och det var inte riktigt det jag var som mest sugen på igår. det var mest tyskar tror jag, som inte kan engelska och jag kan inte tyska. att sälja fisk och grejer med den kombination är sådär. 

men idag gott folk är jag ledig och jag ska spendera dagen med erika! som jag har längtat! vi har inte setts sen nångång kring midsommar. för sen drog jag till peace&love och hon till berlin och frankfurt och grejer. men nu är vi båda back in göteborg!


kleerup feat. lykke li - until we bleed
låten passar väldigt bra just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0