here comes the sun,

godkväll. eller godnatt kanske det heter såhär dags.

jag är nyss hemkommen från pustervik där jag har lyssnat på fin musik. ikväll var det kusowsky, shiloh och vapnet som spelade. mycket bra. men kusowsky är och kommer ju alltid vara bandet i mitt hjärta!

igår var det valborg och det var trevligt. dagen började med att vi sjöng med kören på trädgårn. vädret var fint och det var mycket folk! roligt! och jag tror nog att vår kör fick mest jubel och applåder av de som var där o sjönt. precis så som det ska vara! sen mötte jag upp andrea, karro och erika som satt där på en filt i parken och drack rosévin. sen gick vi hem till karro (via konsum avenyn där vi skulle handla ingredienser så vi kunde laga mat. det tog hundra år för oss att bestämma vad vi skulle laga. eller, det var mest karro som velade och var allmänt disträ. men hon är ju så söt!). vi lagade god paj och hade det trevligt. sen dök även elin och nina upp och vi drog sen vidare till daniel. en trevlig kväll hel enkelt!

idag har det varit slappt. det enda vettiga jag har gjort är att fika (om det nu ens är vettigt?) med två trevliga och rara från kören och sen nu ikväll varit på pustervik och lyssnat på musik (hur vettigt nu det är?). nu borde jag dock packa för imorn åker jag ju till MAMLÖ!

klockan 9.40 går tåget till eva-liisa. helene kom dit ikväll redan. härligt att vi ska samas alla tre en helg. gamla goa gänget liksom. mysfaktorn kommer  vara hög i helgen! har aldrig varit i malmö så det ska bi spännande, förhoppningsvis kommer en lägesrapport därifrån i helgen.

nej, som sagt. packa var det. sen få lite skönhetssömn. nödvändiga grejer! frågan är dock om jag kommer kunna somna eftersom jag varit hög på kaffe sen jag fikade. satt på fiket mellan 15.30 till 19.00 och vi hade en sån kanna så det fylldes på hela tiden. blev väl typ 4-5 koppar och det är LITE för mycket för att jag ska må helt okej.. haha. men nu har det nog lugnat ner sig lite känns det som i alla fall.

nej. PACKA och SOVA var det!

på återseende,



you know,
i just got to bring it all out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0