little bit in love with you,

det händer mycket grejer nu! just nu är jag sjukt trött och ska straxt iväg och jobba. piggnar nog till när jag möts av alla härliga fiskar! haha..

har inte tid att skriva så mycket så jag sammanfattar i punkter:

- jag klarade av min redovisning i miljöpsykologin. i 15 min babblade jag på huruvida orienterare eller fotbollsspelare är mest miljövänliga. ni kan ju gissa vad jag kom fram till.. opponeringen gick också okej. de hade 1000 frågor och jag hade kanske inte lika många svar men man kan inte ha svar på allt.
- efter redovisningen skyndade jag mig tillbaka till handels och körövningen. hann med en timmas skönsång och sen gick vi till ett ställe som heter viktoria och hängde där en stund.
- väl där hände en hemsk grej. låset gick i baklås när jag var på toaletten. det var obehagligt! var inne där kanske 15 min innan någon fick ut mig. när jag väl kom ut var det en skara på säkert tio personer som hade följt dramat. dock kände jag mig mest dum eftersom att det på dörren stod en stor lapp "OBS, använd inte denna - trasigt lås". grejen är ju den att när jag gick in var dörren liksom öppen så man såg inte den lappen. hursom helst kände jag mig dum..
- även denna dag möttes min kamera av en fruktansvärd död. den klarade inte av ett fall på över en meter i ett stengolv, hallå? nu måste jag köpa ny. frågan är om jag ska unyttja min kompis daniel på onoff och köpa en ny kamera där eller om jag ska be en kompis pappa som är i usa att köpa med en till mig därifrån. antagligen billigare men då får man ingen försäkring. jag är en sån som behöver försäkringar..
- jag fick veta att jag klarade min tenta i människans miljöpåverkan! så underbart! jag och sara firade med en glass i solen igår!
- igår var det klädbytardag hos nina. jag rensade min garderob för inte så längesen så jag hade inte så mycket att bidra med. jag bytte en klänning mot fyra plagg. bra byte måste jag säga. fick en så fin orange skjorta/klänning från nina. underbar!
- efter ett par timmar hos nina drog jag och andrea vidare till top shop där veckorevyn hade nåt grejs på kvällen med stadsmissionen. allt var på 25 % och pengarna gick till stadsmissionen. man fick cider, godis och sen var det en modevisning och ebba von sydow höll hov. haha. jag och andrea hade aldrig sett så mycket tjejer eller varit på en tjejigare tillställning. ohmygod! jag tycker jag är rätt tjejig men jag vet inte längre.. en tjej från veckorevyn kom fram och tog kort på oss. "ni ser så matta ut.." man blir matt av att vistas bland så mycket tjejer och tjejkläder!
- jag har fått två nya jobbpass. idag och imorgon. så jag ska dit nu idag vid halv tio. och imorn jobbar jag 7-13
- sen ska jag träffa bernd och thomas och öva på en låt. får se hur det går..
- på lördag är det göteborgsvarvet och det kommer ende orienterare till stan! kul! rebecka kommer men det är för att hon ska skriva nåt antagningsprov för chalmers. ska träffa henne för lunch! kul!


nej nu är min långa lista slut. dags att dra till jobbet!



lykke li - little bit


image200

jag och soraya på körlägret i mars. ni hör henne nu även som programledare i p3! hon är grym! sjunger OCH pratar underbart, haha!
missa inte vår konsert 31 maj. det närmar sig med stormsted och vi är taggade till tusen..


Kommentarer
Postat av: Poo

Shit, jag hade nog självdött efter fem min... fantastiskt att ni lyckades hålla ut när en sådan fabulös kvinna som Ebba Von Sydow höll hov. Som sagt, jag hade självdött.

Men Skit i det, pengarna gick till en god sak iaf.
tja!

2008-05-16 @ 20:13:18
URL: http://bajseny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0