dokumenterade studier.. (och en ny klänning!)

vill bara säga att tentan är gjord.
och den gick bra! tror det kan ha gått väldigt bra faktiskt.. konstigt såntdär. ibland kommer det liksom bara till en. man kanske alltid kan allting innerst inne. det gäller bara att plocka fram det. satt och skrev i fyra timmar. svarade på alla frågor. svävade ut ovanligt lite. höll mig till frågorna så att säga. annars är det en grej som lätt händer när jag skriver tenta..

såhär har det sett ut i mitt liv senaste tiden:



ser det inte underbart ut?

efter tentan gick jag på stan. köpte nya strumpbyxor och sen en klänning. den var fin. 

nu ska jag snart möta upp johanna vid järntorget. fira att tentan är över, äta lite god mat och sånt trevligt. imorgon ska jag jobba på eftermiddagen. det ska bli roligt. är två veckor sen sist nu. 

vet ni vad jag gjorde när jag kom hem? satte på lite julmusik. det var dags nu kände jag.. har ju iof sjungit julsånger med kören sen början av oktober men det är ju skillnad. som sagt så ska vi sjunga på lördag. diplomering.. sen kommer jossan till stan i helgen också. så henne måste jag försöka hinna träffa. hoppas helgen blir lång..

eftersom det är så trevligt med bilder (och jag har tagit kort på mina böcker istället för att läsa i dom..) kommer tre till. två studiebilder och en ny känning. fin mix tycker jag..


Kommentarer
Postat av: Rebecka

ska du jobba imorgon? då kanske jag drar med mamma så får hon se vart du jobbar :)

härligt att tentan gick bra!

vi får käka lunch någon annan dag!

puss gumman

2008-11-27 @ 20:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0