en liten paus

min hjärna har tagit en liten paus.

har varit i skolan sen tolv och pluggat. men om en timma får jag sjunga. det är det bästa med måndagar, kanske det bästa med hela veckan? tre timmar sång gör nog susen för alla studietrötta hjärnor.

nu lånar jag hannas dator en snabbis. vi sitter här och läser och är effektiva och ineffektiva om vartannat. nu sitter hon så koncentrerad och läser spännande artiklar om mediesamhället. och jag lyssnar på winnerbäck och bloggar.

imorn är det lång skoldag och då måste man ha med lunch. vad ska jag laga? inte precis det man är sugen på att göra en sen måndagskväll. är ju inte hemma förens typ tio ikväll. hanna tipsade om omelett med tomat, fetaost och oliver. det kanske det får bli.

nej, nu ser hanna ut att ha tappat koncentrationen lite. då kan vi ju sällskapa varandra. 
hon är söt som en prinsessa också. eller kanske mer en gräddbakelse?


pusshej

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad sött du skrev om mig =) hihii du var också så söt så. O vi läste ganska duktigt ändå. Hoppas ni får nåt gjort idag med.

2008-11-18 @ 16:11:38
Postat av: Anonym

Hej. När är eran julkonsert??? Är man inbjuden, hehe:) Kramis

2008-11-18 @ 18:12:42
Postat av: liza

vår julkonsert är tisdag 16e december kl 19 i mariakyrkan vid ullevi.

vem är det som frågar?

2008-11-18 @ 18:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0