en femårsplan rikare en sen söndagskväll i november

söndag och söndagsångest. 
helt plötsligt är helgen redan slut och man har inte alls pluggat så mycket som man borde, eller tagit tag i att boka en tid för tvätt, eller lagat massa mat så man har matlådor till hela veckan eller.. ja, jag kan fortsätta länge.

men det kanske är det som är själva grejen med söndagar? 

igår levde jag familjeliv några timmar hemma hos min morbror. lördagsgodis, lite julpyssel, lek i trädgården och kortspel med hela familjen. det är så skönt att komma dit ibland! enmanshushållet och studentlivet behöver bytas bort ibland.

jag har tenta på torsdag och jag har verkligen ingen lust. det är jätteintressant men min hjärna blev nog överdoserad med tentaplugg till miljörättstentan. jag får väl försöka väcka den till liv.

annars har kvällen spenderats med att komma på spännande avtal med angenäma klausuler..




elton john - tiny dancer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0