en bra helg närmar sig,

ja. jag kom upp ur sängen i morse. dock är jag sjukt stel och känner mig som ett kylskåp på hundrafemtio kilo. inte det smidigaste någon sett och skådat. 

idag var det som vanligt en lång skoldag. föreläsning på förmiddagen som dagen i ära var riktigt intressant och det var hyffsat lätt och hänga med. sen efter lunch gjorde vi övningar. gick segt. det gör det mer eller mindre alltid när vi gör övningar. dom är svåra. två frågor på två timmar förklarar väl det mesta.

sen tog jag mig till korsvägen och handlade lite mat. passade även på att kika in lite på bokmässan. ÅH VAD DET ÄR UNDERBART! ska dit på lördag och antagligen på söndag också. hela svenska mässan fylld med böcker, författare och annat roligt. förra året var det kalaskul och kommer säkert bli minst lika bra i år. ska se till att träffa sune-författarna sören och anders i år igen. dom är så trevliga, och sune är ju bäst. fortfarande - trots att jag är 22 år fyllda!


nu ska jag diska efter min utsökta middag och sen mysa i sängen framför idol. elin är hemma hos familjen barr nu men dyker nog upp här så småningom. det var underbart att gå in med en kopp varm choklad och lägga sig på hennes säng efter träning och dusch igår. på lördag sover hon sin sista natt här på gibraltargatan innan hon flyttar till majorna. vi kommer fortfarande bo i samma stad och hon kommer fortfarande vara en av mina allra finaste vänner men det känns riktigt jobbigt att hon inte kommer vara världens bästa granne längre.

imorn är det skola 9-13 sen ska jag till saluhallen och jobba. blir nog en bra fredag! på lördag är det inspark på kören. min kör är ju underbar så det bli nog mycket mycket trevligt!


silverbullit - money



update 21.05
idol är slut och den lilla rara blonde killen gick vidare. jag blev nästan varm i mitt hjärta! elin har även parkerat sig på min säng. hon har den berömda hemulen på sig (lång historia från då det begavs sig i början av vår göteborgstid) och det var väl allt som behövdes sägas om det.

godkväll,




Kommentarer
Postat av: Kingen från norrland

jaaaa, jag ska skriva oftare. jag lovar.

c u

2008-09-27 @ 00:37:16
Postat av: Anders Jacobsson

Jaaaa! Visst blev det en underbar bokmässa! Du kom ju o hälsade på. 2 dgr dessutom! Smygis ;)

2008-10-07 @ 15:48:27
Postat av: liza

anders, vad menar du med smygis? inte direkt så jag smög runt på bokmässan.. :)

2008-10-08 @ 20:44:24
Postat av: Anders Jacobsson

hi.

nä.

du smög inte :)

det var nog jag som smög.

min blogg fresten. Hm...

höll på i två tre veckor samtidigt som jag var med på Facebook. Lade ner båda samtidigt efter bokmässan GBG 07 i slutet av sept. Jag vet inte men jag lackade ur på nåt vis på hela Internetgrejen. Sören sköter ju sin blogg med bravur o berättar ju

mycket om vårt jobb. Men du vet. Jag återkommer. Kanske snarare än somliga vet ;)

Kram

2008-10-09 @ 08:39:47
Postat av: liza

okej.. har bokmässan något samband med att du la ner bloggen? för mycket beundrarkommentarer som ramlade in efter det? :)





2008-10-09 @ 13:54:24
URL: http://liza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0