alla talar med varandra



det blev en otrolig trevlig kväll igår! vi övergick dock rätt snabbt från att öva på de sånger vi skulle till att sjunga kent, cornelis vreeswijk och annat vackert. malin är grym på gitarr och kunde spela med i allt vi började sjunga på. mina egna gitarrkunskaper är ganska begränsade till vissa låtar. håller mig till visackorden än så länge så det är härligt att det kommer hem ett proffs som använder min gitarr! vi åt och drack och strax innan elva begav de sig hem. 

är så glad att min kör, och framförallt min stämma, är så himla trevlig! konserten närmar sig och då måste alla komma och lyssna! hagakyrkan fredagen 29e maj!

i dag sitter jag på biblioteket på handels med elin. kaffesuget har redan börjat ge sig till känna! igår var en förskräckligt dålig uppsatsdag, denna MÅSTE bli bra. inga mer motgångar nu tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0