att skicka ångestmail.

senaste dagarna har det verkligen varit mer ner än upp angående uppsatsen. men idag kommer kanske vändningen? vid halv tre ska jag träffa en person på institutionen som hjälper till med uppsatser som är statistiska. det är nämligen en massa svåra grejer med statistik för er som inte visste.. såå jag hoppas han ska hjälpa mig att komma i gång med mina siffror. sitter och fixar lite ändringar i teoridelen nu som min handledare maria tyckte jag skulle göra. hon hade mycket kommentarer på det jag hade skrivit hittills, men som hon sa "en förutsättning för att det ska finnas mycket kommentarer är att det finns mycket text..". suck.

jag skickade även ett ångestmail till henne igår och försökte bli av med uppsatsångest på något sätt. direkt när jag skickat det så undrade jag vad jag egentligen ville ha sagt med mailet. jag hade ju iof en fråga angående opinioner som hon skulle kunna hjälpa mig med men det var inlindat i massa annat. MEN det tog 10 min, sen hade hon svarat med ett jättelångt mail. dels svarade hon på min fråga och tipsade mig om massa artiklar och sen så peppade hon mig. inte så lite heller. får jag in min uppsats i tid och blir godkänd så ska jag bjuda henne på en semester i karibien - lite så känns det. men det kanske räcker med blomma eller nåt.. 

ikväll kommer det typ tio tjejer hem till mig. vi ska ha lite stämrep med min stämma i kören, fast mest ska vi nog ha trevligt tror jag.. undra hur jag ska trolla fram tio sittplatser i min lägenhet? det är något jag får klura på under dagen. 

nu behöver jag en kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0