ö-liv och löprunda. och massa sol!

brännö igår var helt fantastiskt. min favorit-ö. helt klart! på kvällen storstädade jag så nu luktar det grumme såpa i hela lägenheten!

idag har jag först varit på stan med elin och sen har jag varit ute och sprungit. längs röda sten, vattnet sen upp bland alla lyxvillor och vidare ut mot saltholmen. sträckan mätte hela 8.2 km! med musik som håkan, veronica maggio och kent i öronen, härlig eftermiddagssol och havsutsikt känns det inte ens jobbigt att springa..

nu ska jag äta klyftpotatis, youghurtsås och kronärtskockor. gott gott gott!

våren är världens finaste årstid! och då har inte ens löven på träden kommit fram än..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0