när bomben faller vill jag vara där du är.


jag har 14 sidor teori, 72 fotnoter och 16 olika källor. imorn ska jag krympa ner det och på nåt sätt få det till en sammanvävd, bra och snygg text. morgondags mission! sen nästa vecka blir det inledning, avgränsningar, syfte, metod. och sen efter börjar arbetet med statistiken och alla siffror och tabeller. ser inte fram emot det.

imornkväll kommer hanna! det ska bli mycket mycket roligt att ha henne här i helgen!

trots att det har varit underbart väder idag och jag har suttit inne på biblioteket så har det varit en bra dag. satt ute och åt lunch och fick nog en eller två fräknar till på näsan. och sen har jag ju haft fint sällskap från morgon till kväll.

nu väntar jag på att klockan ska bli 23 så jag kan få lägga mig i sängen och kolla på sex and the city innan det är sovdags.


florence valentin - spring ricco
som en blandning av broder daniel, håkan och kristian. can't get any better! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0