vy från ett luftslott.

det är lördag, solen skiner och det är typ sommar i göteborg. 
och vad gör jag? 
jo, sitter på KTB med uppsatsen. sjukt tråkigt en dag som denna. men vad gör man inte. har även skickat in lite praktikansökningar idag, än har jag inte gett upp hoppet.. jag fick faktiskt statistikprogrammet att funka igår. men jag vet inte riktigt vad jag ska göra med alla mina siffror.. det tar vi tag i nästa vecka. när jag suttit här inne i ett par timmar är min plan att möta upp elin och äta en glass i solen. sen ikväll ska jag iväg till min morbror och äta middag och umgås med kusiner och sånt. deras utsikt från köksfönstret är den här bilden nedan. huuur fint som helst! skönt att komma bort från stan ibland. 10 minuter med pendeltåget och sen är man där! 


nej. nu ska jag ge den spännande artikeln "dynamic opinion representation" en ärlig chans och se om den platsar i min magnifika uppsats eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0