godmorgon stockholm!

nu ska jag snart bege mig till riksdagen och jobbet. jag har kanske världens finaste väg till jobbet! över centralbron, genom små gränder i gamla stan och sen är jag framme! och exakt sju minuter tar det. perfekt!

igår satt jag och läste massa rapporter och lärde mig allt som finns att kunna om maxtaxa inom barnomsorgen. idag ska det börja skrivas lite. annars var dagen trevlig. jag åt lunch i riksdagens restaurang med anna.  en väldigt glad och trevlig tjej som jobbar som politisk sekreterare. sen gick jag lite vilse i alla korridorer när jag skulle till it-avdelningen. men inte alls så vilse som man kan tro :)




ja, inte så lätt som ni ser. man kan nå alla olika byggnader genom gånger under marken och över. och genom att gå ut och in i ett nytt hus. och stort är det. varje byggnad är som en hel värld. typ.


nej, nu ska jag borsta tänderna och gå iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0