kristian anttila + handelshögskolans kör = SANT!

snart snart ska jag iväg till kristians studio på hisingen och sjunga på några av hans nya låtar! 

han har även bett mig samla ihop ett gäng fina tjejsångröster från kören och det har jag sannerligen gjort! tio stycken är vi som ska dit. tror det är två låtar han behöver oss på. en handlar om att rädda pandor och den andra om tjejer. fina grejer!

verkligen ett oväntat samarbete; kristian anttila och handelshögskolans kör. men kan det bli annat än bra?



kommer bli en väldigt rolig kväll tillsammans med kristian och mina fina körflickor!


Kommentarer
Postat av: Lina Strand

Hej Liza! Hur står det till?:) Har sett att du ska iväg upp till Stockholm. Vad ska du göra där? Praktik eller nåt? Jag ska ju också flytta dit! Ska plugga på GIH. Det ska bli roligt, men uh, lite läskigt... :) Hoppas allt e bra, Kram /Lina

2009-08-12 @ 22:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0