på ett tåg genom sverige.

japp, jag är på tåget till stockholm. ska lämna grejer till rummet! blir lite mycket om jag ska få med allt på en gång från göteborg nästa helg. ska bli roligt att se rummet igen, har lite glömt bort hur det såg ut. men utsikten, den minns jag! fin, finare, finast!

sen ska jag träffa maja. och sen får jag se om jag åker tillbaka till göteborg redan ikväll eller om jag stannar en natt och inviger rummet. det beror lite på tågbiljetterna..

igår var jag hos kusinerna. så mysigt! solen sken och vi hoppade studsmatta i deras trädgård, barnen badade vattenspridare och sen på kvällen åt jag, morbror och malin räkor och drack vin. dom bor så himla himla fint verkligen. sen gjorde jag som vanligt en frisyr på lova. varje gång jag är där ska jag göra det tydligen. nu blev det nån slags inbakad fläta. eller två stycken som gick ihop och blev en. väldigt fint faktiskt, jag önskar jag kunde göra det på mig själv. 



idag fick jag mail från min handledare i riksdagen med lite första uppgifter jag kommer få när jag börjar där. det är verkligen på riktigt. jag blir väldigt väldigt nervös. 

nu ska jag nog dricka lite kaffe som man får gratis när man åker 1a klass! är sånt erbjudande nu i sommar så det är billigare att åka 1a klass än 2aklass. det tycker jag är lyx!

nu är vi i skövde. undra hur många gånger jag åkt sträckan mellan gbg-hallsberg på de här tre åren jag bott i göteborg? många.

Kommentarer
Postat av: jocke

idag jobbade jag på deli.........

synd du slutat...

2009-08-07 @ 19:31:20
URL: http://kingenfrannorrland.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0