en uppdatering i åtta punkter.

det är på sin plats med en liten uppdatering. eftersom jag borde sova nu så blir det kortfattat och i punktform.

- imorn ska jag vaccinera mig. klockan nio i bankhallen i riksdagen. egentligen vill jag inte för jag känner på mig att jag kommer få jättejobbiga biverkning. vi får hoppas på att jag har fel
- igår eftermiddag/kväll spelades den årliga och prestigefyllda innebandyturneringen i riksdagen. och miljöpartiet vann oväntat! inget partilag har någonsin vunnit på de 20 år som turneringen funnits. brukar alltid vara IT-enheten och sådana lag som vinner. det tillsammans med finfina opinionssiffror som kom idag gjorde att vi firade med tårta på fikat!
- nobelmiddag ikväll och jag fick se maria wetterstrand innan hon gav sig iväg. sjukt snygg var hon! håret, sminket och klänningen. helt klockrent. ser fram emot att höra hur kvällen var. en dag ska jag också gå på nobelmiddagen.
- morbror var i stan en snabbis idag och vi hann med kaffe och prat.
- julfesten med jobbet i tisdags var mycket trevlig och mycket glittrig! god mat och otroligt trevligt sällskap. jag och helena framförde julevangeliet i en ny tappning - en skatteversion. heja oss!
- idag var jag i plenisalen under frågestunden i riksdagen. några ministrar frågas ut av ledamöter varje vecka. idag hade helena en fråga till jordbruksministern ang. grishållningen i sverige. hon ställde massa bra frågor (heja helena!) och avslutade det hela med att fråga om jordbruksministern var beredd att avstå från julskinkan i år. den frågan besvarade han dock inte..
- imorgon är det fredag och helg. ser fram emot en helg med häng med massa fint folk. på lördag är johanna här över dagen så det ska bli mysigt att få träffa henne! annars är mina planer rätt oklara. jag håller tummarna för att jag inte blir däckat av vaccinet.
- jag försöker hitta min magkänsla. den verkar ha försvunnit?

NU ska jag sova. det kanske är bra att fått ordentligen med sömn innan jag ska få in ett hemskt svininfluensavaccin i kroppen. hua!

.. och en godnattlåt:
Anna Järvinen – Kan Du Gå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0