tänd dina vita ljus,

för ett år sen var jag lucia i hagakyrkan i göteborg. med min finafina kör. jag var så himla nervös för att svimma, tappa ljusen, sätta eld på hela kyrkan, you name it. men det gick ju strålande! ett alldeles fullsatt hagakyrkan och en stämning utan dess like.

såhär såg det ut:


och såhär skrev jag i min blogg ungefär klockan fem på luciamorgonen:

"sankta lucia!
nu är det dags.

jag har sovit max 15min inatt. inte den bästa uppladdningen kanske. men det är väl nerverna som spökar.
känns bra att mamma är här och kommer sitta i publiken.

nu gäller det bara att koncentrera på att sjunga rätt och att balansera kronan på huvudet.

wish me luck!
"

idag såg jag och maja ett fint luciatåg. på gården utanför stadsmuseét vid slussen. jättefint! fast allra helst hade jag såklart velat varit i hagakyrkan i göteborg och sett min kör. jag saknar dom så! och eleonor som lucia, hon måste ha varit så vacker!

nu är ännu en vecka i stockholm över. inte många kvar nu..

Kommentarer
Postat av: matilda

hejsan, vad tycker du om dagens outfit?

2009-12-13 @ 22:10:50
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0