det här med att flytta

är jobbigare än jag trodde. HUR kan jag ha så mycket grejer på 18kvm? och det känns som alla mina saker är tunga och tar mycket plats. mycket böcker är det. 

nu tvättar jag och äter frukost. sen ska jag diska. sen ska jag packa ner alla tallrikar och sånt. sen måste jag ta mig ner på staden och skaffa nån mer flyttkartong. och kanske några papperskassar att lägga kläder i. 

sen ska jag få nycklarna till lägenheten! UNDERBART! äntligen är dagen här. men jag får vänta tills imorn innan flyttlasset går.


snart är det ett år sen vi åkte till berlin. det var fina dagar. karolina (längst till höger) har snart varit i hongkong i två månader. hon är väldigt saknad men till sommaren är hon åter i göteborg..


åter till packandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0