söndagsångestfilm.



igår kväll tog jag och johanna på oss myskläder och drog er till bergakungen och gick på bio. vi var nästan helt själva i salongen. det var det perfekt tidsfördrivet för en söndagskväll. gott sällskap, myskläder och en sjukt bra film. vi såg mammut och det var två timmar film som gick direkt in i hjärtat. väldigt, väldigt mycket ångest i filmen men den var verkligen bra. skönt att öka på sin söndagsångest lite med en samvetes/ångestfilm som gjorde mig illa berörd. ibland behöver man det också.

nu ska jag skriva ner lite uppsatstankar och försöka strukturera upp det. sen maila iväg det till handledar-maria. jag känner på mig att hon kommer ha en betydande roll för den här uppsatsen.. sen ikväll är det kör och det är som alltid veckans roligaste. vi sjunger rätt svåra låtar och det går så sjukt bra! ser redan fram emot vårkonserten!

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh, så filmen är sevärd? har velat se den genom att bara kolla på planschen.. vi får se hur det blir med det.

2009-02-16 @ 19:36:07
URL: http://pyttesyster.com
Postat av: Lisa

Ah.. jag har inte råd att gå på bio så jag får nog vänta lite tror jag :)



Tja, det är väl som det är. Jag kom inte in på alla kurser i vår och att bara läsa en under hela våren o ta lån för det kändes meningslöst (jag läste en intensivkurs på fyra veckor iaf) så jag hoppade av den. Nu har jag alldeles för mycket fritid och för lite pengar och för lite ork att ta tag i saker. Men det ordnar väl sig.



Hur är det med dig?

2009-02-17 @ 10:57:38
URL: http://pyttesyster.com
Postat av: Fröken Sågarbacken

it was a very good movie!

we have to umgås så mucho moroo!

2009-02-17 @ 17:10:21
Postat av: idoff

fin blogg.

2009-02-19 @ 09:07:15
URL: http://idoff.blogg.se/
Postat av: Linda

Twilight, och den är helt underbar :) Men du har kanske sett den?

2009-02-23 @ 07:07:08
URL: http://persson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0