lördagskväll med göran persson

om förra helgen var väldigt händelserik så är den här den raka motsatsen. helt självvalt och väldigt skönt. 

igårkväll såg jag en väldigt väldigt fin film här hemma i min ensamhet. underbara älskade. familjedrama och sorg. och en massa kärlek. precis som det ska vara.

somnade sent igår. massa tankar som snurrade i huvudet. svårt att koppla bort skola och allt annat. dagen idag har spenderats på stan. frukost på franska bageriet med daniel. häng på stan med elin och erika. kaffe och mycket skratt blev det. sen så provade vi glasögon, erika ska köpa nya nämligen men jag tycker också det var jättekul att prova. man kanske skulle skaffa sig ett par. dock ser jag ut som en skolfröken i typ alla jag provar.

nu ikväll har jag kollat på det där talkshowprogrammet på ettan. med han den norske. kollade på när göran och anitra var där och nu är det filip och fredrik. fin lördagsunderhållning må jag säga! sen imorn ska jag börja min härlig söndag med att tvätta kl åtta. ljuvligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0