och vart ska jag?

dagarna efter nyårsafton har gått fort. men det har varit bra dagar med ikeabesök, matlagning, skidor på tv och sånt som jag gillar. jag har även passat på att helt omedvetet minskat mitt kaffedrickande efter nyår. ett omedvetet nyårslöfte? nej, skulle inte tro det. så snart jag återvänder till föreläsningssalarna och biblioteket så återvänder det nog.

nu ska jag iväg till karro. sista kvällen i hennes lägenhet på kustgatan. sen åker hon till hongkong en hel termin. roligt för henne, mindre kul för oss andra. jag är väldigt sugen på att åka dit och hälsa på sen i vår. får se hur det blir med den saken.



ser ju onekligen ut som en grym stad.

själv har jag på allvar börjat fundera på mina sommar- och höstplaner idag. sen har jag ett lägenhetsbeslut att ta.
gud vad endel saker ger en ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0