supersöndag.

efter en vecka av galet intensivt jobb är jag slut. helt slut.

efter jobbet igår så var jag hemma hos linda med fina flickor från kören. vi blandade otroligt goda drinkar och snackade. väldigt trevligt och väldigt mysigt. sen tog vi oss in till stan men där blev jag inte så jättelångvarig eftersom en stora tröttheten slog in. att gå upp innan sex är inte den bästa partyförutsättningen :)

jobbveckan har varit bra. jobbig, men väldigt rolig. mitt jobb är för det mesta väldigt rolig och oavsett om jag är på dåligt humör när jag kommer dit så blir jag alltid glad efter en stund. tror det är kombinationen av trevliga jobbarkompisar, skön stämning i saluhallen och att man har massa kunder man ska vara trevlig mot. man kan liksom inte vara på dåligt humör..

idag gör jag absolut ingenting. lusläser DN, äter choklad och inlagda pickles (inte ihop dock..) och lyssnar på ljudbok. underbara söndag! vid tre ska jag dock till slottsskogen och spela volleyboll med kören. roligt, men får se hur pigg jag är. skulle kunna sova i tre dygn känns det som.

ikväll återvänder erika till stan, inte en dag för tidigt om jag får säga vad jag tycker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0