möt mig där båtarna rullar ut!

igår var det varmare än varmast. först mötte jag upp anna-lotta som var i stan och åt lunch. sen gick vi på stan en stund. kul att träffa henne! vi har gjort mycket roligt i våra dagar. sen på eftermiddagen/kvällen hjälpte jag som sagt karro att flytta in i hennes nya lägenhet. varmt och tungt! sen försvann karro med flyttbilen när vi var på väg till lägenheten. hon körde lite fel kan man säga. nästan en timma virrade hon runt innan kom kom fram, då hade vi hunnit bli lite oroliga. göteborg är inte en bra bilstad. hur man än gör kör man fel och kommer över till hisingen..

efter inflytten satt vi på hennes gård och åt och drack. mysigt! sen promenerade jag hem, tog bara 7 minuter. så smidigt. väl hemma insåg jag att jag hade fått med mig henne nycklar hem.. så det var bara att cykla tillbaka med dom. senare på kvällen kom johanna hit. hon ska bo här några dagar medan hon är i stan. trevligt med sällskap. just nu är hon dock ute med båt i skärgården. jag har legat nere vid röda sten hela dagen men ska straxt dra till jobbet och hoppa in en timma innan stängning. segt, men det behövdes tydligen.


sån här fin utsikt hade vi från mosebacke på söder i stockholm i torsdags. tjusigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0