en dag till,

jag skulle egentligen varit ledig idag. men efter en övertalningsprocess som pågick i fyra dagar sa jag tillslut ja. men jag fick börja 12 och det är verkligen lyx efter att ha gått upp när det fortfarande är nattradio i flera dagar. att sova till åtta var det bästa på länge! annars regnar det i gbg. det är rätt skönt tycker jag..

innan jag drar till jobbet ska jag förbi statsbiblioteket och lämna igen lite böcker och låna några nya. sommaren är nöjes-bokläsningens högtid. resten av året blir det ju bara statsvetenskap. hela tiden. 

i helgen vet jag inte vad jag ska göra. eller jo, jag ska jobba lördag 7-15. sen ska jag stänga in mig och sova i ett dygn. så känns det nu men jag antar att det kanske hinner ändras. 

dags att åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0