o-ringen i mitt hjärta!

lyssnar på radio direkt från o-ringen. spännande. massa fina klubbkompisar och andra vänner som springer så bra! precis alldeles nu gick min gamla tränare thomas imål som segrare i H35K. HEJA! nu ska jag skicka ett grattis-sms till honom.

o-ringen veckan har varit sommarens höjdpunkt så länge, men de senaste två åren har jag valt att inte åka. jobb, göteborg och andra intressen har tagit över. det är sorligt. jag saknar det! husvagnsmys, kortspelande, umgås med fina vänner hela dagarna, den långa spurten, springa rätt, springa fel, springa snabbt, bli arg, bli glad.. det är en vecka innehållandes allt!  nästa år går det i örebro och då ska jag minsann springa. springa och vinna kanske? :) orientering är ändå världens bästa sport. på delad plats med längdskidor, men det är jag inte lika bra på själv.. haha.




och en bild på världens trööttaste liza som målstämplar efter en lååång spurt. tror att det är söderhamn 2006



Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag saknar också!

2009-07-24 @ 18:43:44
Postat av: Sören Olsson

O-ringen låter liksom lite negativt, kan jag tycka.

JO-ringen kunde det väl heta?

Låter mer positivt.



Var länge sen jag tittade in till dig här på bloggen.vi ses ju bara på Facebook nu för tiden!

:o)



Må så fint!



Kram

2009-07-25 @ 00:46:34
URL: http://sorenolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0