en dag i PARADISET!

jag spenderade som sagt gårdagen hemma hos hanna. underbara plats! från hennes hus ser man älvsborgsbron, lyxvillor så långt ögat når, södra- OCH norra skärgården! utsikten var alltså mer än enorm! här är ett smakprov av min och hannas dag.





HELT OTROLIGT UNDERBART! så vill jag också bo! jag premiärbadade också, för pool räknas väl? :)
 
vi lagade god lunch, läste, solade, pratade, åt jordgubbar, drack kaffe och drack hannas hemgjorda fläderblomssaft! sen har vi bokat in en tur med hannas båt till marsstrand också! 


men nu kära vänner, nu ska jag till tåget för jag ska till STOCKHOLM! så underbart härligt. träffa fina människor! får se när jag återvänder. kanske på fredag, kanske på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0