redo för sol i pool vid havet!

igår var en ganska så effektiv dag. var och skulle hämta min cykel vid gamla lägenheten. den mådde inte så bra.. men nu är den inlämnad och ska fixas till lite. sen lämnade jag tillbaka massa böcker på biblioteket, drack kaffe med pia och nina. sen mötte jag upp kalle och vi hängde i solen vid kanalen. sen mötte jag upp världens bästa kör. sen åkte jag hem och sov.

snart kommer hanna och hämtar mig. vi ska hem till henne och njuta hela dagen. för det kan man verkligen göra hos henne. så här bor hanna:



det lite för bra för att vara sant. det är lite amerikansk tv-serie över det (typ O.C). sommar och lyx. långt ifrån det studentliv jag lever. så miljöombyte är bra grejer!

det kanske är idag min vita kropp ska få lite fin brun (läs: röd) färg? var längesen jag träffade hanna så det ska bli roligt. hon är min snyggaste kompis. helt klart (hon skulle också passa in i en amerikansk tv-serie, man får hela kittet!) ser fram emot en pool med havsutsikt. det blir grejer det! utsikter är mitt bästa!

/liza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0