regnfika

jobbet gick bra igår. det var grått grått grått ute så då kan man lika gärna stå inne och sälja fisk. lite ringrostig kände jag med men det tog en stund och sen var man inne i det igen. nu har jag även fått lite klara jobbtider tills i sommar så jag kan börja styra upp vad jag ska göra i sommar. och när. och var. och hur.


nu ska jag ner till haga och fika i regnet med eleonor. hon är så bra. och framförallt är vi väldigt bra ihop! här är en bild från avslutningsfesten med kören förrförra helgen. vi var toastmasters på den middagen förresten! och det blev som det brukar när det handlar om oss. ironi, humor och mycket skratt. 




sen måste jag ordna lite grejer på stan. skriva ut och sånt tråkigt. ska till stockholm nästa vecka på hemligt uppdrag (jag är nervös!!..) och det är lite att fixa med tills dess. imorn åker jag till hallsberg.. hemhem som man säger. och vidare till stockholm tidigt på onsdag.


PUSS

Kommentarer
Postat av: E-L

Kommer du imöra?

Perfekt! Call me :) Nu ska jag plaska vidare ut i regnet. Malin&Nicklas student! Puss

2009-06-12 @ 14:32:27
URL: http://skumraket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0