göteborg, jobb och en hemkommen vän!

nu är jag i göteborg igen. kom tillbaka i söndags kväll! dagarna i stockholm var välbehövliga och underbara. bodde hos maja i helgen och vi hade det väldigt trevligt med god mat, fina promenadvyer, vin och sådant. hon bodde helt underbart precis vid mariatorget på söder. jag vill också! 

igår jobbade jag mellan 7-18.15. det var jobbigt. det är så långa dagar på mitt jobb, benen blir trötta! annars är det roligt. trevligt folk! sen är luften i saluhallen INTE den bästa på sommaren. helt sjukt varmt! 

igårkväll fick jag fint besök. kära karolina som varit i hongkong en termin kom tillbaka till sverige. hon sov här inatt och det var så fint att se henne! ikväll ska jag hjälpa henne att flytta in i hennes nya lägenhet här i majorna. så fint att ha henne så nära! här är en bild på tre fina flickor för nästan exakt ett år sedan. jenny, karolina och erika. 



idag står sol på schemat innan det är dags för flytt. blir nog på bryggan vid röda sten. kolla lite på båtarna, och känna lite havsbris, läsa bok och kanske lyssna på en p3-dokumentär. oh yes!

nu ska jag hämta tvätten och sen ge mig ut i soolen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0