dag nummer tre!

tredje dagen på sommarlovet! 
fördriver dagarna med att umgås. det är helt sjukt att inte fylla sina dagar med uppsats längre. sjukt konstig känsla, men jag börjar vänja mig nu. och tur är väl det.

igår åt jag först lunch med elin, erika och pia. sen mötte vi upp patrik och hillevi. fikade.. sen gick jag, hillevi och erika till myrorna och jag köpte en jättefin vitblommig klänning. sen åkte jag hem och sov lite. sen mötte jag upp moa och kollade på nån stor friidrottstävling på slottsskogsvallen. det var mysigt! sen promenerade jag hem i regnet. kom hem och lagade pastagratäng så nu har jag många matlådor. sen kollade jag på sex and the city och somnade. det var min tisdag. 

nu ska jag ge mig ut i regnet och ta spårvagnen till handels och möte upp erika, pia och elin för ännu en lunch. varför inte äta sina matlådor tillsammans? pia och elin håller fortfarande på med sina uppsatser och då passar jag och erika på att umgås lite med dom i deras lunchpauser. 

jag har så många fina bilder från senaste veckan. men det går inte att ladda upp bilder! blir så trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0