effektiv dag!

lördag kväll, klockan är 22.44 och jag är dödstrött. orsaken är att jag har föräldrar på besök i helgen. vi har fixat massa i lägenheten idag och det ska vi göra även imorn. idag har vi hunnit med ikea, lite möbelbyggande, spårvagnsåkande samt lunch, kaffe och en middag bestående av räkor. trevlig dag, men uttröttande!

nu har de åkt till morbror och ska sova där men jag antar att de kommer tillbaka hit tidigt tidigt. lägenheten kommer bli kalasfin sen när allt är fixat! härligt!

igår hade jag en trevlig fredag med först skola, sen jobb i saluhallen och sen mötte jag upp ximel och frida vid vasaplatsen. vi drack mojito och snackade skit! fint var det.



nej nu ska jag sooooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0