en dag mitt i veckan

vilken trevlig onsdag! 

solen har varit framme hela dagen och jag hade vita tygskor och det var inte ens kallt. sen efter lunch hade vi seminarie på den statistiska analysen vi gjorde igår. gick fint! 

och nu ikväll har jag haft lite inflyttningsmiddag på ostindiegatan. nina, erika, elin, andrea och jenny var mina gäster och jag bjöd på fisksoppa med saffran och massa gott i! mums! sen fick jag jättefina gamla kartor av jenny. antika fina gamla kartor som är alldeles sådär gula! en över balkan, en över usa och en med olika jordglober på. tjusigt! dom ska upp på väggarna!

nu har jag kollat på sex and the city och ska sova. 

imorn ska jag:

- fixa lite inför sista uppsats-PM:et
- träffa handledar-maria
- springa
- hoppas få en tvätt-tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0