filminspelning..

idag har jag lämnat spacklat och målat över tre hål och lämnat nycklarna till gamla lägenheten. och det känns SÅ SKÖNT!

nu ska jag strax iväg till elite park hotell på avenyn och vara med på en långfilmsinspelning. svensk thriller/deckare med bla jonas karlsson. ska bli roligt! var några after work-scener tror jag. johanna jobbar med inspelningen av filmen så hon har ordnat detta. det är kanske nu jag ska bli upptäckt? haha. nja, jag ska nog hålla mig till statsvetenskapen..  skulle hålla på med inspelningen till cirka 01 inatt så det blir sent. 

imorn ska hela dagen spenderas på ktb med uppsatsen. ohyes!



Kommentarer
Postat av: amanda

vad grymt!!! får du betalt också?

2009-03-30 @ 22:44:37
URL: http://amandahildur.blogg.se/
Postat av: E.L

Du är rolig du är Movie-Liza! Men du gör helt rätt, klart man ska sikta mot stjärnorna :)



(Det gjorde vi ju tidigt ;))

2009-03-31 @ 11:24:55
URL: http://skumraket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0